Skip to main content

Płatności i wysyłka

Płatności


  1. Klient ma do wyboru formy płatności:
    • płatność przy odbiorze (pobranie),
    • płatność przelewem na wskazane konto bankowe (przelew),
    • płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 – płatność online przelewem albo kartą kredytową/debetową.
  2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
  4. W przypadku płatności przelewem, należność powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia.

Wysyłka towaru


  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich lub firmy Inpost.
  2. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w formularzu Zamówienia – w ostatnim kroku umożliwiającym Klientowi dokonanie wyboru „Potwierdź zakup” (lub innej równoznacznej) oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia przez Klienta. 
  3. Opłata za dostawę jest wskazana na dokumencie sprzedaży jako oddzielna pozycja. 
  4. Szczegółowy cennik oraz warunki dostawy związane z wybranym sposobu dostawy, formami płatności oraz informacje o progach kwot Zamówień, dla których obowiązuje darmowa dostawa, znajdują się na stronie Sklepu w zakładce Koszty dostawy.
  5. Dostawa odbywa się pośrednictwem firm kurierskich na adres wskazany w formularzu Zamówienia. 
  6. Dostawa Zamówień będzie realizowana w terminie do 4 dni kalendarzowych od złożenia Zamówienia.
  7. Towary zamówione za pośrednictwem Sklepu są dostarczane do miejsca wskazanego przez Klienta w Zamówieniu w dni robocze.
  8. Termin dostawy biegnie:
    a. w przypadku wyboru opcji płatności przy odbiorze – od chwili kliknięcia przez Klienta w link potwierdzający złożenie Zamówienia, 
    b. w przypadku wyboru opcji płatności elektronicznych – od chwili autoryzacji płatności przez serwis Przelewy24.
  9. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę z Towarem Klient obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca wymaga od Klientów niebędących Konsumentami sporządzenia protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie dostawy złożone przez Klientów niebędących Konsumentami bez załączonego protokołu szkody nie będą rozpatrywane.
0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu